dinsdag 29 mei 2012

Blog van Noor (9jaar)


Oke,ik ben dus Noor,ik ben hier met mijn broertje,mijn ouders en opa en oma.
We gingen hier met de trein naartoe:Eerst met een stoptrein vanuit Delft naar   
Rotterdam,toen met een thalys vanuit Rotterdam naar Parijs,in Parijs nog een
stukje met de metro,toen met een ik-weet-niet-wat-voor-trein vanuit parijs
helemaal naar Montpellier.
Eerst lagen we de de boot in Lattes.
Maar de eerste dag konden we niet varen omdat mama ziek werd.
De tweede dag konden en deden we dat wel.
Dat was heel erg leuk!!
We gingen met een treintje (daarna,toen we er met de boot waren aangekomen)
naar een steenstrand.Deen en ik gingen daar draai-kolk-schelpjes,Deen had
er 100 nog-wat en ik 74.Toen we daar wegvaarden gingen we naar een andere haven
in Bouzigues.Daar was een steiger met aan beide kanten water:Aan de ene kant lagen
 de boten (super dicht op elkaar!),en aan de andere kant kon je…ZWEMMEN!!
Dat was vet cool!
Deen had trouwens ook nog een surf-shirt gekregen.
En er zijn hier ook SUPER-SUPER-SUPER-LIEVE hondjes.
ze zijn  heel klein en ze hebben middelmatig-lang achtig haar of ze hebben kleine
krulletjes.Het is hier ook iedere dag heet,heeel heet.
O,en toen we die keer gingen varen zagen we heel veel flamingos vliegen,dat zag er heel mooi uit.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten