woensdag 30 mei 2012

blog van: Deen (6 jaar)


Oke, ik ben dus Deen zulewe maar het irst over Jeroen hebben
Ik ben wel benieuwd hoe de foto’s erut zien die papa maakt.\
Ik ben wel benieuwd hoe ze er uit zien ik weet niet hoe ze er uit zien
Nu vind ik het genoeg.
Maar laten we het nou maar over opa heben
Ik weet niet egt wat van opa maar wel wat en ik von het wel gaaf dat opa gewoon
Op ze  gemak  in het waater dook
Laten we het nu maar over Noor hebben?
Vond je het leuk op het strand? Heb je genoeg schelpjes gevonden en ga je daarna weer schelpen zoeken? En als je dat doet ben ik wel benieuwd hoeveel je er dan hebt.
Laten we het nu maar over mama hebben. Als we naar het steentjesstrand gaan help je dan mee met zoeken naar de schelpjes? En vond je het leuk in het treintje?
Laten we het nu maar over oma hebben. Vond je het leuk zwemmen in die leuke zee? Ik ben wel benieuwd hoe je het varen vond.
Ik wil het nog wel over mezelf hebben. Ik vond het best wel leuk om die schelpjes te zoeken. En ik ben ook van de kant gesprongen die wel 1 meter hoog is in het water dat wel 3 meter diep was. Ik vond het wel leuk met Noor met het balletje spelen. Ik heb zelfs een paar kwallen gevonden en gevangen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten