Na de maaltijd vragen we om
de rekening, die erg meevalt (43 euro) voor 3 gangen menu incl. wijn voor 2
personen.
We kunnen wel met een “carte
bancaire” betalen , vragen we in de veronderstelling dat het natuurlijk wel
kan.
Maar nu blijkt dat er een
probleem is: de pinapparatuur doet het niet.
We mogen het toch proberen,
maar “refusé” staat er op het display.
Wat nu?! We hebben niet
genoeg contant geld bij ons.
We passen snel een bedrag je
van 36 euro bij elkaar. Niet genoeg dus. Tot onze verbazing vindt het restaurateurechtpaar
dit geen probleem: “Pas grave” !
We komen het wel brengen,
maar dat duurt nog 3 weken, zeggen we. Nee, hoeft niet, geen enkel probleem”
Wij zijn stomverbaasd over
zoveel klantvriendelijkheid.
Op de weg terug naar huis
zien we werkzaamheden op 3 verschillende plaatsen om de telefoonverbinding weer
te herstellen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten